« Takaisin

200 ehdokkaalle vaalikampanjaan tehovälineet

Vihreiden kampanjapäällikkö Kirsi Syväri sanoo, että vaalien lähestyessä Vihreät haluaa helpottaa ehdokkaiden kampanjointia brändihallitusti. Gredi Content Hub oli selvä valinta Vihreiden kampanjoinnin aineiston- ja brändinhallintapalveluksi.

”Meillä oli aiemmin käytössä vain somessa, mutta ei printissä toimiva kuvaeditori, joka oli täysin riittämätön kampanjointiin. Ehdokkaat ovat pyytäneet meiltä kunnon työkalua, että heidän ei tarvitsisi käyttää kalliita ja vaikeita grafiikkaohjelmistoja kampanjamainosten ja muiden kampanjamateriaalien tuottamiseen. Tarve oli siis ilmeinen”, Kirsi Syväri aloittaa.

”Puoluejohdossa päätimme, että Vihreät siirtyy kirjavista ehdokaskohtaisista kampanjoista nyt läpi Suomen brändihallittuun, Vihreään kampanjamateriaalien tuottamiseen”, Kirsi Syväri sanoo.

Käy lukemassa koko asiakastarina tästä