« Takaisin

Esittelyssä DataCenterin palvelun tekijät – Jutta Ikonen

Asiakkaan tulkkina Service Deskissä

DataCenterin palveluntekijät blogisarja jatkuu. DataCenterin Service Deskissä työskentelevä Jutta Ikonen aloitti DataCenterillä helmikuussa 2018 yrityskauppojen myötä.

Service Desk on DataCenterin palveluiden keskitetty asiointipiste. Service Deskin käyttäjätukitiimi auttaa mm. loppukäyttäjän työaseman, mobiilipäätteiden ja tulostimien ongelmanhallinnassa, käyttäjätilien hallinnassa tai järjestelmien ja sovellusten etäasennuksessa. Aiemmin Iso-Britanniassa asunut entinen kauneusalan freelancer ja teatterissa ja markkinoinninkin parissa työskennellyt Jutta työskenteli aiemmin DataCenterin lähituen parissa, mutta nyt Service Deskissä hän pääsee vieläkin lähemmäs asiakasta. Jutta nauttii ongelmanratkaisuista ja työskentelystä asiakasrajapinnassa. Jutta kertoo, että parasta hänen työssään on toimia niin sanotusti tulkkina asiakkaalle. Hänen tulee aina löytää oikea tapa auttaa asiakasta, ja koittaa päästä asiakkaan pään sisälle, jotta ongelma saadaan ratkaistua.

Lue koko Jutan tarina tästä.