« Takaisin

DataCenter: Mistä löytyvät palvelukehityksen pahimmat pullonkaulat?

Suomalaisyritysten digitaalisen palvelukehityksen tiellä seisovat useimmiten riittämättömät resurssit, vanhentunut tai muuten epäsopiva teknologia, puutteellinen osaaminen sekä tietoturvakysymykset. Näin kertovat DataCenterin haastattelemat liiketoiminta- ja IT-johdon edustajat.

Hyvä uutinen on tietenkin se, että mikään näistä hidasteista ei ole ylitsepääsemätön vuori. Esimerkiksi sopivilla kumppani- ja teknologiavalinnoilla voidaankin ratkaista jo leijonanosa mainituista haasteista. Investointihalukkuutta digitaalisen palvelukehityksen työkaluihin löytyy, sillä lähes puolet vastaajista kertoi investoivansa niihin nyt tai tulevaisuudessa.

Katso infograafi palvelukehityksen pullonkauloista.