« Takaisin

DataCenter: Uusi podcast-sarja starttaa: Miten palveluiden käytettävyys vaikuttaa asiakaskokemukseen?

Asiakaskokemukseen vaikuttavat muun muassa mielikuva, tunne ja brändi – jokainen kohtaaminen yrityksen kanssa on merkityksellinen. Niinpä suuri osa nykypäivän asiakaskokemuksista syntyy digipalveluiden käytettävyydestä. Miten verkossa luodaan mahdollisimman toimiva asiakaskokemus ja vältetään someraivo?

Where IT meets business -podcast-sarjan ensimmäisessä osassa vieraana on henkilöstöpalveluyritys Opteam Oy:n ICT-päällikkö Heikki Paananen. Podcastin isäntänä toimii DataCenter Finlandin myynti- ja markkinointijohtaja Antti Kivalo. Jaksossa keskustellaan palveluiden käytettävyydestä ja sen vaikutuksesta asiakaskokemukseen.

Kuuntele podcast täältä.