« Takaisin

DataCenter: Laiskaa uptimea – hidas digitaalinen palvelu nakertaa asiakaskokemusta

Kuluttaja on lellitty pilalle – ja odottaa työelämässä samanlaista käyttäjäkokemusta kuin vapaa-ajallaan. Kuluttajat tottuvat arjessaan ylivertaiseen asiakaskokemukseen mm. älykkäiden verkkokauppojen ja -palveluiden myötä. Verkkokaupan kyykkääminen kesken ostostapahtuman voi tehdä yhtä ostoskoria suuremman loven kaupan ja kuluttajan väliseen suhteeseen. Pahimmillaan tuohtunut asiakas ei palaa enää koskaan.

Kuluttajistuminen ajaa verkon yli käytettävien palvelujen lisääntymistä myös yrityselämässä. Joidenkin työntekijöiden tuottavuus ja työssä viihtyvyys riippuu vahvasti oman pilvessä pyörivän työvälineen suorituskyvystä. Työajan lisäksi palavat henkilöstön hermot. Jatkuvat pienet viiveet nakertavat käyttökokemusta.

Lue lisää.