« Takaisin

Lapti ja Gredi aloittivat yhteistyön

Suomalainen, vauhdilla kasvava rakennusalan konserni Lapti Group on valinnut aineiston- ja brändinhallinnan kumppanikseen Gredin. Lapti ottaa käyttöön Gredi Content HUBin koko markkinointitiimilleen, ja siihen on monia hyviä syitä.

”Tärkeimpänä syynä Gredin valintaan oli aineistonhallinta. Sen lisäksi erittäin hyvä syy oli myös dynaamiset tuotepohjat”, kertoo Laptin markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Mari Ollila. ”Gredin avulla voimme nopeuttaa ja yksinkertaistaa aineistojemme tekemistä ja hallinnointia. Gredin palvelun käyttöönotto vaikuttaa meidän koko markkinointitiimin työhön.”

”Dynaamisten pohjien käyttöönotto on siitä mainio asia, että meidän markkinointitiimimme ja mainostoimiston yhteistyössä vakiosälä jää pois. Päästään tekemään yhdessä enemmän luovaa työtä ja isompia kokonaisuuksia”, Mari Ollila linjaa.

Lue koko tarina tästä.