« Takaisin

Sinebrychoff ja Gredi laajentavat yhteistyötä

Sinebrychoff keskittää kaiken digitaalisen aineistonhallinnan Grediin

Sinebrychoff haluaa lisää tehokkuutta markkinointiin ja viestintään sekä hallittua brändin johtamista oman organisaation ja asiakkaiden välisessä kommunikaatiossa. Sinebrychoffin ravintola-asiakkailleen tarjoama dynaamisen aineistonhallinnan ratkaisu täydentyy Gredi ContentHub -kokonaisuudella, johon Sinebrychoff keskittää kaiken digitaalisen aineistonhallinnan.

”Meillä on ollut perinteinen aineistopankki jo iät ja ajat. Halusimme ottaa lisää tehoja irti digitaalisesta aineistonhallinnasta ja meille tuli myös tarve luopua päällekkäisistä ratkaisuista. Haussa oli moderni ratkaisu, joka pystyy täyttämään tämän päivän digitaalisen kommunikaation ja sisältöjen tarpeet”, sanoo Sinebrychoffin Brand Activation Manager Tuuli Kajaani.

Historiansa aikana Sinebrychoffille on syntynyt paljon erilaista kuva-aineistoa. Gredi ContentHub toimii myös Sinebrychoffin digitaalisena arkistona, jonka kautta yhtiön pitkä perinne välittyy digitaalisena omaisuutena tietoturvallisesti seuraaville sukupolville.

”Valitsimme Gredin, koska heillä oli esittää hyviä referenssejä toimivista kokonaisuuksista. Myös oma aikaisempi kokemus Gredin palvelusta, heidän tapansa toimia ja ottaa koppia tarpeistamme vakuuttivat”, jatkaa Tuuli Kajaani.

Lue koko tarina tästä.